28. apr. 2011

Lidt om bloggeren..


Jeg har hele tiden sagt til mig selv at jeg på et tidspunkt vil skrive lidt om mig selv til jer læsere, så i ved lidt om hvem der skriver bloggen, og hvad jeg laver i min fritid, og hvorfor jeg skriver blog.


Om mig: Jeg hedder såmend Amanda og er næsten 16 år. Jeg har blogget i et års tid, men har bare ikke været aktiv, da jeg har blogget flere forskellige steder. Jeg kommer fra en by ved navn Slagelse, som ligger på Vestsjælland hvor jeg bor på en dejlig stor gård, med udsigt fra stuen til Storebæltsbroen. Jeg har en vidunderlig familie, som er lidt ligesom alle andres familier. Mine forældre er ikke skilt, og det er jeg super glad for, da jeg elsker dem. Jeg har også 4 fantastiske søskende, men kun 2 af dem bor hjemme. Jeg er ikke den sporty type, så dyrker ikke rigtig nogen form for idræt i min hverdag, men til gengæld har jeg har jeg reddet i 9 år, men stoppede dog en smule her for 2 år siden. Jeg har 4 heste herhjemme, hvor den ene er min egen, og så har min søster og mor også heste. Når man bor på en gård, er der langt til venner, byen og den nærmeste butik, så derfor cykler jeg en del. Jeg går på en privatskole, som jeg kun har gået på siden sommerferien, hvor jeg førhen gik på en helt normale skole i en by kaldt Kirke stillinge. Jeg elsker at rejse, møde nye mennesker og så elsker jeg kærlighed. Jeg er ikke typen som elsker single livet, da jeg føler mig mest tryg med en kæreste. Min stil er lidt blandet med alt. Jeg går ikke op i mærkevarer og hvordan tingene ser ud. Hvis jeg har noget gammelt tøj i mit skab smider jeg det ikke bare ud, jeg har det med at prøve og matche det sammen med noget andet, og skabe et nyt outfit. Jeg nyder bare livet som alle teenagere burde gøre.

Hvorfor jeg skriver blog: Jeg er vild med at kunne fortælle andre om mit liv, ikke fordi jeg vil have opmærksomhed, men fordi jeg ikke kan lide at holde det inde i mig selv, og rende inde-lukket resten af mit liv. Det at fortælle alle mine læsere om ting jeg oplever, min hverdag, mine meninger og hvad jeg oplever, er noget jeg rigtig godt kan lide. Jeg elsker det at kunne udtrykke sig selv, på en helt speciel måde, ved bare at skrive. Jeg brokker mig nok også en del i mine blogge, but that's the way i am.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar