4. jun. 2012

Så meget nyt sker


Der er sket så meget, så meget der gør jeg ikke rigtigt har den vildeste tid til bloggen - og kun blogger når jeg føler der er gået for lang tid, så jeg vil prøve og holde bloggen oppe. Jeg har lige overstået 10 klasse, og er nu i fuld gang med mine mundtlige eksamener - og har allerede fået 02 og 4 i idræt og engelsk.. Great! Men er stolt af mit 4 tal, da jeg normalt ikke er så god til engelsk mundtlig. Im proud of myself! Jeg skal forhåbentligt også snart have min første arbejdsdag på det nye arbejde! Glæder mig! God sommer!

3 kommentarer:

  1. Det er da godt, at du er stolt af dig selv. Tillykke med dit 4-tal :) Fin blog

    Jeg har gang i en give-away. Kig forbi :)
    minelakahrimanovic.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Cool blog, følger dig nu, måske du kunne gengælde? :-)

    Cecilie//
    http://minetankerogmitliv.blogspot.dk/

    SvarSlet