13. aug. 2012

Min fyr skal være......

Høj, flot, slank, sixpack - look like Cristiano Ronaldo.
Nej.. Kan ligeså godt droppe drømmene og leve lidt i virkeligheden. Wake up, ingen kan finde den helt perfekte medmindre man er super duper heldig!! 

Jeg går tit og tænker på, hvordan min kæreste skal være, altså ham jeg har nu eller ja.. Bare min drømmefyr. Der er så mange krav der skal opfyldes før man er den perfekte for mig. Jeg forstår det egentligt ikke selv. For hvorfor skal alle være så perfekte, når vi ikke selv er det? Men der er vel altid krav til en kæreste når man har planer om at være sammen i et langvarigt forhold. Men synes ærligtalt også mine krav er simple.

  • Han må ikke være for klistrende eller nærgående. Han skal give mig den plads jeg har brug for, og derfor også forstå et nej er et nej, og at jeg også har brug for tid med venner og veninderne.
  • Han skal ikke bestemme hvem jeg må være venner med eller ej, og skal derfor heller ikke bestemme hvem jeg må være sammen med. Jeg har mine venner, og dem vil jeg ikke miste pga en kæreste.
  • Han må gerne sætte nogle grænser, men ikke nogle som kan ødelægge mine venskaber.
  • Han skal kunne sætte mig på plads, uden at vi bliver uvenner over det.
  • Han skal kunne passe på mig i nødsituationer og altid være der for mig, hvis jeg har problemer. Ikke nok med at sige man er der for en, men også mene det.
  • Han skal være med 100% tro og ikke engang give mig en lille mistro hvis han skriver med sine veninder, da jeg er en meget jaloux pige.
  • Han må gerne behandle mig lidt som en prinsesse. Sørge for at jeg ved jeg er den eneste for ham, og så jeg ved han elsker mig, uden at han behøver at sige det hele tiden til mig.
  • Han må gerne overraske mig til tider.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar